דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון בריכות שחייה 

מאת    [ 19/04/2014 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2241 פעמים ]

תיקון בריכות שחייה

הקיץ הגיע ואתו ההכנות לקראת הפעלת הבריכה הביתית, אי טיפול שותף במהלך חודשי החורף עלול להביא אתו ליקויים כתוצאה ממזג אויר ואי התמדה בטיפול, תחזוקת בריכות שחייה ושימור. לעיתים אנו מגלים קרמיקה שבורה העלולה להיות מסוכנת לרוחצים ולכן חשוב לטפל ולתקן ליקויים אלו במיוחד כאלה אשר נחשבים ליקויים בטיחותיים.

תיקון בריכות שחייה פרטיות וציבוריות יבוצע על ידי בעל מקצוע המתמחה בטיפול ותיקון נזקים לבריכות שחייה. מומלץ לבחור בעל מקצוע עם ניסיון המשתמש בכלים מקצועיים ואיכותיים. בעל מקצוע הנותן אחריות מלאה על התיקון שהוא ביצע. רוב התיקונים מתבצעים בשלב הכנת הבריכה לפעילות ובדרך כלל זה קורה בתקופת האביב לפני הקיץ. מומלץ להזמין בעל מקצוע על מנת שיסרוק ויבדוק את מצב הבריכה והמשאבה לפני שאתם מחליטים למלא בה מים. תיקון בריכות שחייה אשר מלאות במים עלול להיות יותר יקר בסופו של דבר מטיפול בבריכה הנמצאת בשלבי הכנה כלומר ריקה ממים.

כשבעל מקצוע מנוסה משתמש בכלים איכותיים ומקצועיים אתם יכולים לישון בשקט. תחילה יש לסרוק את שטח הבריכה ולבדוק אם אכן מדובר בתיקון נקודתי או שיפוץ כללי של הבריכה. ישנם בריכות שחייה המשלבות מערכות פינוק שתרגישו ממש כמו במתחם ספא כגון ג'קוזי או סאונה במתחם, מומלץ להפריד את קו המתח החשמל ממערכת המשאבה הראשית של הבריכה.

במידה ומדובר בטיפול תיקון בריכות שחייה כאשר הנזק הוא נקודתי, ישתמש בעל המקצוע בכלים מקצועיים ומוצרים איכותיים לתיקון הנזק וידאג לגימור מושלם גם מבחינה אסטטית. לרוב תיקון מסוג זה לא לוקח הרבה זמן. כשמדובר בשיפוץ כללי של הבריכה אזי הטיפול בנזק הנגרם לבריכה לא רווחי לתיקון ולכן עדיף לעשות שיפוץ כללי של בריכה השחייה לרוב מדובר בבריכות שחייה ישנות שנבנו לפני הרבה שנים ועלות תיקון הבלאי הוא גבוהה יחסית ולכן שווה לשפצה ולחדש אותה. כשמדובר בתיקון בריכות זרמים הסיפור דיי דומה לטיפול בבריכת שחייה רגילה, החלפת משאבה ישנה בחדשה יכול לחסוך לכם הרבה כסף וחסכון באנרגיה, תיקון חיצוני של קרמיקה או חלקים שבורים ימנע נזקים בטיחותיים לרוחצים, תיקון מקצועי יעניק לכם שקט ורחצה איכותית ומהנה.

ישנם חברות המתמחות בתחזוקה של בריכות שחייה ומערכות ספא ונותנות שירותים לבעלי בריכות פרטיות ועסקים כגון מכוני ספא, קאנטרי, בריכות שחייה ציבוריות. חברות אלו מציעות בנוסף לתחזוקה קבועה גם שירותי תיקון בריכות שחייה, החלפת חלפים ושדרוגים במידת הצורך. לפני שבוחרים חברה שאיתה תרצו לעבוד מומלץ לעשות סקר שוק ולבקש המלצות.

רפי רזניק - קידום אתרים בגוגל - שיווק בפייסבוק וברשתות החברתיות.
קופירייטינג וניהול קמפיינים באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב